Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Csábíts a lábaddal

2008.06.01
Csábíts a lábaddal!

Majd kitekeredik a derekad, miközben a popsid nézegeted a próbafülkében? Kicsit azért nézz lejjebb is, hiszen a formás vádli legalább olyan fontos, mint amilyen a feszes fenék. De hogyan formázhatod az elfeledett izmokat? Íme néhány tipp!

A lábszárizmok a test legnehezebben fejleszthető izmai. Esetükben tökéletesen helytálló az a kijelentés, mely szerint a szépségért meg kell szenvedni! Ráadásul hiába kicsi az a fránya vádliizom, fontos szerepet tölt be az összkép kialakításában. Érdekes az is, hogy bár ezt az izomcsoportot minden áldott nap használjuk, mégsem lesz formásabb. Még akkor sem biztos az eredmény, ha rendszeresen sportolsz, hiszen a vádli a leggyakrabban elhanyagolt területek közé tartozik, legyen szó akár aerobikórákról, akár konditeremi edzésekről.


Hogyan hozd formába?

Ha a hagyományos sportokkal nem érnéd be, szemezgess az általunk bemutatott gyakorlatok között! Találsz köztük olyat is, amelynek végzéséhez gép sem szükséges, így otthon is könnyedén erősíthetsz. A mozdulatsorok lényege szinte minden esetben ugyanaz: a lábujjhegyre állás!


A nyújtásról se feledkezz meg!

Ha teheted, nyújts minden edzés előtt, de utána mindenképp! Ez segít visszarendezni az izmokat, és az izomlázat is csökkenti Először a jobb lábad nyújtsd ki hátra, a bal lábad legyen elől behajlítva. Támaszkodj neki valaminek, hogy teljes erőből le tudd szorítania jobb sarkadat. Ismételj a másik lábaddal! Ülj le a földre, tedd a jobb sarkadat a bal lábfejedre. Ha tudod, fogd meg a kezeddel a felül lévő lábfejedet. Ezzel a gyakorlattal a vádli izmok mellett a combhajlító izmokat is tudod lazítani. A mozdulatot tíz-húsz másodpercig tartsd ki, ne rugózz közben!

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.